2012. február 14., kedd

Befolyásolható vagyok S.O.S


 Nemrég megkérdeztem egy amúgy templomba is eljáró fiatalt, miért nem jön az utóbbi időbe az ifjúsági csoport hittanóráira? Azt a választ kaptam, hogy azért mert az osztályából senki nem jár és ezért ő sem fog. Még jó, hogy gyermekkoromba rászoktam a levegőre mert ettől a lélegzetem is elállt. Leszűrtem magamnak a konklúziót, hogy az idei év ifjúsági hittanával tehát gondok lesznek. Mert nem lett divat úgy néz ki. Én sem vagyok a karizmatikusság bölcsője,  de reméltem, hogy olykor azért ha szilánkokban is valamit át tudok adni abból a tűzből ami bennem ég. Elkönyveltem, hogy hamar kiment a divatból a jó szándék, legalább is az ilyen vélemények hallatán. De eldöntöttem, hogy nem adom fel, nem olyan vagyok, eldöntöttem, hogy lehetőséget adok, beszélek róla, reklámozom, hogy van péntek esténkét 6-tól egy olyan program is ami nem arról szól, hogy piálunk – és így kábítjuk magunkat, hogy ami addig probléma azt ne érezzem, vagy addig hallgassam a zenét a discoba amíg a dobhártyám már maga is hallucinál. Én úgy gondolom, hogy fontos a fiataloknak lehetőséget adni, mert mindig vannak akik ezt megragadják és élnek vele. Mindig vannak olyan „különcök” akiknek nemcsak a testük hanem a lelkük is fontos, akik kicsit tovább látnak az orruknál. Én hiszem, hogy mindig vannak. Azt is mondhatnám, hogy a lehetőségek kapujában állok kinyitottam, hátha van aki betéved, majd egy jót beszélgetünk és megmutatom melyik irányba lakik Isten. Ha pedig elfárad az élet útján, ismét bejöhet egyet. Remélem nem minden fiatal testvérem véleményfüggő, habár sokan azok én is tudom. De nem kell a másik véleményét szentírásként elkönyvelni, főleg ha még ő is a „tizenbe” jár. Nem kell egyformának lenni, nem kell egyforma hajat, színt és karkötőt hordani. Nem kell az értéket felcserélni a modernre mert ami modern az nem biztos, hogy garanciális is. Nem kell a más véleményére életet vagy annak egy részét építeni mert az nem TE vagy. Te Isten teremtménye vagy aki beléd szeretet akár hiszed akár nem. És ha nem hiszed ez attól még igaz. És mindenét oda adta ezért a szerelemért. Inkább rá építsd életed házát, és ne a vélemények futó homokjára. Légy bátrabb az átlagnál mert az átlag mindig gyáva. Különleges légy a saját szemedben is mert az Istenében az vagy! Ne siessétek el a hozzászólást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése