2013. január 7., hétfő

Az élet értelme! / Zso



Kedves olvasó! Miközben a háttérben a Can't Help Falling in Love (Elvis) - ThePianoGuys feldolgozásában megy és dallamai belevarázsolják a békét a szívembe, egy nemrég olvasott történet nyomán az élet értelmének kérdése körül kavarognak fáradt gondolataim egy végig élt nap után. Az élet értelméről már sokan írtak és beszéltek, engem ezek nem érdekelnek mert nem tudok sem jobbat sem okosabbat kitalálni, engem csupán az enyém érdekel és ennek tudatában talán felboncolhatok néhány gondolatot amihez majd te is hozzáteszed a sajátjaidat. Óriási dolog megtalálni az élet értelmét, és azt az életet élni amelyről mindig is álmodtál, mert akkor életed egy olyan kaland amiben nincsenek hétköznapok csak ünnepnapok és lehet, hogy olykor ez feledésbe merül de ahányszor nem az szerint élsz máris hiányolod őket. Úgy gondolom, hogy az élet értelmének megtalálása nem egyszeri dolog, én nem tudom elmondani, hogy megtaláltam és ezzel vége mert nincs benne több kihívás és egyszer el laposodik. Ez mindig egy mozgó lüktető érzés vagy állapot amelyben mindig haladsz előre. Én nem tudom behatárolni, hogy most elértem a célom, hogy megvan a hivatásom és ezzel vége, nem tudom elmondani (szerencsére), hogy az életem sablonos. Azt látom, hogy mindig változik és mégis ugyanaz, nem szeretnék csak egy dolgot tenni, sem most és remélem sem nyolcvan évesen. Úgy látom, hogy  az embereknek meg kell mutatni, hogy a szeretet az nem egy érzés hanem több annál, a szeretet tett és lemondás mert ha ezek nincsenek benne akkor csak átverés. Jó ha az ember belegondol, hogy felette is eltelnek az évek, jó ha van elgondolásunk és egy két tervünk, hogy mit szeretnénk még megvalósítani persze lehet, hogy ezek nem mind úgy történnek ahogy szeretnénk és elképzeljük de így legalább nem sablonos az életünk. Nem tudunk mindent megtervezni és kitervelni, ezt pont én mondom akinek sokszor van B terve, de ezt még én is tanulom. Ezt a cikket talán soha nem lehet befejezni mert az élet értelme egy ajándék amely habár bennünk van túlmutat rajtunk. (na jó kicsit fárasztó voltam de egy ilyen nap volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése