2012. december 27., csütörtök

Kedves Testvérek, ismerősök és még nem ismerősök! / Zso



Egy évet igyekszem bezárni néhány gondolat közepette most. Amikor ezeket a sorokat írom már 3460 oldalmegjelenítés vagy oldalmegnyitás történt a blogunkon. Nem akartunk világrekordot dönteni olvasói létszámban csupán foglalkoztatott néhány gondolat.  A legtöbb ötlet tőletek jött, mi csak a véleményünket és érzéseinket írtuk le. Mert azt gondoltuk, hogy jó lenne olyan dolgokat is olvasni amik nem azért íródnak, hogy valaki pénzt kapjon érte, vagy, hogy a neve szerepeljen reklámokban. Csupán önmagunkért történt minden. Többször hangsúlyoztam írásaimban, hogy „ez az én véleményem” azért, hogy te aki olvasod neked is megmaradjon a tied, hogy ne érezd, hogy rád akarom erőltetni az én gondolataimat illetve véleményemet. Ezek a sajátjaink, ezek mi vagyunk. Az idei év sok mindent hozott, hasonló volt életünk a cirkusz színes, szomorú napjaihoz, hol úgy éreztem, hogy tűzkarikákon kell átugrálni, és nem biztos, hogy életem sátra nem ég porig, hol a trapézon logó akrobata félelmével kellett szembenézni számomra megváltoztathatatlan dolgokkal. De végül minden akadályt sikerült megharcolni. Az élet nemcsak győzelmekből ál, vannak benne komoly vereségek és leckék amiket meg kell tapasztalni, meg kell élni, hogy ne veszítsd el a z élet ízét. Az idei év harcaiban rengeteg ember biztosított támogatásáról, állt mellettem és azt gondolom elmondhatom, hogy mellettünk. És nemcsak, hogy mellettünk állt hanem velünk is küzdött ha kellett. Most már egy évesek vagyunk! Ugyanis a blog egy éve működik, eszünk ágába sincs abba hagyni, sőt folytatni akarjuk, ez is apostolkodás. Viszont nem akarom, hogy írásaink a szélviharba kiáltó ember néma üvöltései legyenek. Szeretnénk kapni tőletek visszajelzéseket, véleményeket, ötleteket és segítséget, hogy tudjuk, merre haladjunk tovább. Legalább valamit amihez igazodhatunk, ez nagyon fontos lenne a jövőre nézve.  Ezért létrehoztam egy e-mail címet ami remélhetőleg hasznos lesz a jövőre nézve, ide írhatsz ha nem akarod, hogy megjelenjen, véleményed hozzászólásod a blogon, habár ott sem vennénk rossz néven, ez pedig: blogerekazeletviharaiban@yahoo.com
Ezt mindketten Andrea és én is olvasni fogjuk. Még megköszönném az idei évben kapott segítségeiteket, különösen Miklós Tündének, aki mindkettőnk szívéhez közel áll, mert igazi barát.És persze Andreának aki mindig ébren tartja lelkiismeretünk lángját. by

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése