2013. március 7., csütörtök

Produkálok tehát vagyok! / Zso



Mai korunk életszlogenje hangzik így. Mert ha elismerést, előrelépést akarsz akkor neked is hasítanod kell egy szeletet a csörtetés tortájából, mert ritkán vágnak önként neked egy szeletet. ÉS ez így van még a vallás köpönyege mögé bújt emberek életében is, vagy pont az övékbe még jobban amikor a hamis szerénység, titkolt önimádat és a rangok vagy címek begyűjtése elveszi a figyelmüket a legfontosabbról, arról akinek egyszer szolgálatába álltak. Vajon én, hogy vagyok mindezekkel, mennyire szoktam belebetegedni abba ha nem értékelik képességeimet, tetteimet? Ilyenkor gondolj arra, hogy TE kinek is dolgozol, kinek állsz a szolgálatában!? ÉS elég ha ő hálás érte és ha megfizet neked.
ÉS ha 30-60 év múlva már nem tudsz annyit teljesíteni akkor elveszik életed értelme?
Utóhang (Utóima): Uram tudom, hogy végtelenül türelmes vagy, én meg végtelenül türelmetlen, jó lenne hát ezt a két dolgot egy födél alá hozni, hogy az embereid fizetségének csekkjét ne pont az örök élet kapuját őrző angyal nyújtsa át, hanem szerényen megelégednék ha már itt felvehetném az előleget de csak tőled. by

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése